Friday, March 4, 2011

Buat Kawan-kawanku..


Alhamdulillah..selesai sudah menghantar tesis tadi..TERIMA KASIH kepada kawan-kawanku terutama DSPI B yang telah banyak membantu aku..aku sangat banyak terhutang budi dengan hampa semua. Di saat hampa baca post aku ni..maybe aku dah berangkat pulang. Dinner last DSPI B memang best sangat-sangat, kenangan malam tu aku tidak akan lupakan sampai bila-bila..Terima kasih kepada pihak penganjur..hehehehehe...kepada kawan-kawanku yang ambik SHORT SEM angaplah semua itu sebagai satu cabaran yang perlu ditempuhi. Jangan sesekali memikirkan orang yang tak ambik Short Sem semuanya Perfect..ada hikmah di sebalik apa yang terjadi...

Jangan pernah putus asa dalam kita menuntut Ilmu di bumi Allah ini, walaupun POINTER kita tidak sehebat orang lain, tetapi biarlah ilmu yang kita pelajari mendapat keberkatan. Ilmu bukanlah setakat hanya tulis di atas kertas jawapan waktu EXAM sahaja..Tetapi ilmu yang kita pelajari perlu diamalkan..Teringat aku satu pepatah arab(ILMU TANPA AMAL SEPERTI POKOK YANG TIDAK BERBUAH).. Angaplah ini satu dorangan kepada hampa semua termasuk diri aku sendiri..


No comments:

Post a Comment