Friday, May 20, 2011

SubhanAllah...sedikit kebaikan mustahil akan dapat membalas jasa orang yang banyak berjasa kepada kita..

Alhamdulillah...minggu lepas saya beli jam couple neh...memang sedap betol pakai..hehehehehe...Setelah 2 tahun saya takdak jam..baru sekarang saya dapat..SYUKUR ke hadrat ALLAH yang memberikan saya limpahan rezeki dan selalu menolong hambamu...THANK YOU ALLAH...
Sepanjang hidup saya..saya xselalu mengembirakan Abah..jadi untuk mengembirakan walaupun sedikit..saya telah hadiahkan jam yang kat bawah ne ha...terungkap senyuman gembira dari Abah..Selain itu..saya ,telah belikan kasut untuk dipakai untuk jalan-jalan..

Untuk Mak..naim akan menebus semua bnd yang berharga...TERIMA KASIH mak kerana sanggup bergadai bergolok untuk menyekolahkan naim..LOVE U ALL...

No comments:

Post a Comment